iPhone 4G

Vragen, opmerkingen, nieuws en discussie over mobiele telefoons.

iPhone 4G

Berichtdoor montblanc » do 29 apr 2010, 12:10

7 Juni heeft Apple weer een World Wide Developers Congress, op voorgaande WWDC's werden keer op keer de nieuwe iPhones aangekondigd. Onlangs lekten al enige foto's en specs van de mogelijke iPhone 4G of iPhone HD uit, dit voert natuurlijk alleen de speculaties dat er op 7 juni een nieuwe iPhone aangekondigd gaat worden. In dit topic kan er heerlijk gediscussieerd worden over deze mysterieuze iPhone, ga jij hem halen? Welke specs denk je dat ie krijgt? Wat moet ie gaan kosten? Hoe groot/lomp wordt hij dit keer? ;)
montblanc

Re: iPhone 4G

Berichtdoor murphsy » do 29 apr 2010, 12:26

Even wat mogelijke specificaties van de iPhone 4 op een rijtje:
  • Camera aan de voorkant voor beeldbellen
  • Micro Sim in plaats van gewone simkaart
  • Betere camera, mogelijk met flits, waarschijnlijk 5 megapixel
  • Betere batterij

Verder dingen die ik graag zou zien en die mogelijk ook aan boord zullen zijn (maar toch vooral rumoer)
  • Multitasking
  • Zelf in te delen lockscreen, bijvoorbeeld met Facebook/Twitter updates op je lockscreen
  • Betere integratie tussen applicaties
murphsy

Berichtdoor montblanc » do 29 apr 2010, 12:50

Ha. Meteen op de frontpage gegooid! Leuk hoor. Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe iPhone. Ik mag inmiddels alweer verlengen maar ga zeker 7 juni even afwachten. Hij moet wel een stukje kleiner worden anders dan ga ik toch liever voor de iets compactere HTC Legend.

Het nieuwe 'industriële' design dat ik op de foto zie lijkt me wel aantrekkelijk.
montblanc

Berichtdoor Legend » di 04 mei 2010, 09:02

Is al bekend wanneer de iPhone 4GS in Nederland in de winkel ligt? Ik heb onlangs een HTC Legend gekocht maar ben toch wel erg benieuwd naar de nieuwe iPhone. De iPhone is vast leuker dan de Legend, toch?
Legend

Re: iPhone 4

Berichtdoor stowa » wo 14 jul 2010, 13:39

Het is inmiddels bekend, hij gaat de iPhone 4 heten! Via Abonnementkeuze kan je hem inmiddels ook al preorderen: http://www.abonnementkeuze.com/apple/iphone-4

Opvallende specs zijn het indrukwekkende beeldscherm met super resolutie en uber contrast. Daarnaast biedt de camera eindelijk 5 megapixel en kan je er 720p video mee opnemen (@ 30 fps). Leuk leuk.

Wel zijn er wat negatieve geluiden omtrent het ontvangst, vooral als je de telefoon op de verkeerde plek vasthoudt. Wordt wel opgelost toch?
stowa

Keer terug naar Mobiele telefoons